sobota, 4 października 2014

TIME TO CONTINUE..



Hej, jak Wam mijają ostatnie dni ? Pytam szczególnie studentów, którzy musieli już wrócić do szarej rzeczywistości i nauki. Jeśli chodzi o mnie, mimo że minęły już 3 dni nauki, ja nadal nie mogę się z tym pogodzić, tym bardziej, że od rana o wieczora jestem na uczelni.. a od 20 października będzie jeszcze gorzej...

Dzisiaj chciałam dodać kilka inspiracji dotyczących zagospodarowania sobie miejsca do nauki, myślę, że spodobają Wam się tak jak i mi!:)


















Co o nich sądzicie?
Pozdrawiam, M.

7 komentarzy:

  1. Mi również mijają pod znakiem pracy,nauki i przez najbliższy czas tak będzie.
    Ale wszystko jest do ogarnięcia!
    Także głowa do góry i do przodu.
    Zapraszamy do Nas, pozdrawiamy K&E

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie pomieszczenia mi się podobają i teraz już sama nie wiem co bym wybrała - chociaż na pewno byłoby to białe tło i białe meble ;))
    Pozdrawiam i zapraszam do nas

    OdpowiedzUsuń
  3. Plan zajęć zmienił mi się już pięć razy, nigdy nie jest super, ale bywa lepiej! Mimo dużej ilości zajęć i książek do czytania, nadal jestem zajarana :D Czuję dużo motywacji i inspiracji! Mam nadzieję, że żywcem mnie nie wezmą :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się zawsze bardzo marzyła taka toaletka jak jest na zdjęciu 4. Czas wrócić do codziennej rutyny, ale to już 2 rok, nie tak wiele nam zostało..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko i aż dwa lata w sumie..ostatnio miałam już rozkminy, że ja to już bym chciała mieć za sobą to całe studiowanie i najlepiej już się tak po mału ustatkować. Ja to jestem taka, że chciałabym wszystko już, zaraz! No, a tak się nie da :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Studentom równie ciężko, że już po wakacjach :) ale też zależy co się studiuje, bo można mieć i takie studia ,że czujesz wakacje cały rok :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing interiors. Would you like to follow each other?


    X
    http://subhamrai.blogspot.in/

    OdpowiedzUsuń